.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ویژه اقتصادی فناوری سبز در رامسر پیگیری می شود
فرماندار رامسر با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرک فناوری گفت: در حال پیگیری طرح ویژه اقتصادی فناوری سبز در شهرستان هستیم.

به گزارش شمال نیوز، حسین شعبان سروری عصر شنبه در جلسه شورای اداری رامسر بابیان اینکه ازجمله محورهایی که برای رامسر برنامه‌ریزی کردیم، شهرک فناوری است اظهار داشت: در حال پیگیری تهیه طرح ویژه اقتصادی فناوری سبز رامسر هستیم.

فرماندار رامسر گفت: اگر این طرح اجرایی شود، رامسر علاوه بر قطب گردشگری کشور به قطب فناوری منطقه نیز تبدیل می‌شود.

وی از تفاهم‌نامه طرح هوشمند رامسر نیز سخن گفت واظهار داشت: با اجرای این طرح، صنایع پاک با حداقل آلایندگی و بیشترین ارزش‌افزوده و ایجاد اشتعال را در پی دارد.

سروری با اشاره به تهیه طرح جامع گردشگری رامسر در سال ۱۳۱۲ اظهار داشت: این رخدادی مهم بوده که نشان‌دهندهٔ جایگاه رفیع رامسر در جهان در آن مقطع از تاریخ است.

فرماندار رامسر گفت: خدمتگزاری در رامسر یک نعمت و فرصتی مغتنم بوده و آنانی که در رامسر قبول مسئولیت می‌کنند باید بدانند با رعایت چه اصول و ضوابطی به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به وضعیت سخت دولت در تأمین منابع مالی افزود: ما در این شرایط خاص بیش‌ازپیش نیازمند وفاق و همدلی و انسجام بوده و اگر در پی تضعیف و تخریب جریان سیاسی مقابل باشیم به‌جز آسیب، چیزی دیگر نصیب ما نخواهد شد.

فرماندار رامسر با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد رامسر و القاب آن نظیر بهشت زمینی خدا، عروس شهرهای ایران و مروارید جهان گفت: داشته‌های بی‌بدیل رامسر، تعهد و وظیفه مدیران آن را سنگین‌تر می‌کند.

حسین شعبان سروری افزود: وجود آبگرم‌های معدنی در رامسر باعث شد تا از قدیم این شهرستان به گردشگری سلامت معروف شده و بر همین اساس دو محور برای رامسر طراحی کردیم که یکی از این محورها، گردشگری سلامت است.

وی اضافه کرد: گردشگری سلامت علاوه بر سودآوری می‌تواند ضامن محیط‌زیست زیبا و بی‌نظیر رامسر نیز باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.